Retourneringsbeleid

Is je pakketje niet naar wens? Wat vervelend! Dit willen we natuurlijk snel voor je oplossen. Binnen 14 dagen na ontvangst kun je een product retourneren. Onze retourservice is mogelijk voor producten die voldoen aan de volgende voorwaarden:

  • Het product is compleet, in originele staat en onbeschadigd.
  • Het product is voorzien van originele etiketten, labels en/of kaartjes.
  • Het product zit (indien mogelijk) in de originele onbeschadigde verpakking.
  • Het product is ongedragen, ongewassen en ongebruikt.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Stuur een mailtje naar info@doulaenzo.nl om je retour aan te melden.

Liever gebruikmaken van het Europees modelformulier voor herroeping? Dat kan ook, maar is niet verplicht. Zo maak je aan ons kenbaar dat je van de aankoop afziet. Dit formulier kun je [hier] downloaden.

Hoe lang heb ik om mijn bestelling te retourneren?

Volgens het herroepingsrecht heb je 14 dagen bedenktijd na ontvangst van je pakketje. [Wij willen je echter wat langer de tijd geven om je keuze te maken. Daarom heb je bij ons [x] dagen om je retour aan te melden.] Zodra je de retour hebt aangemeld, heb je nog eens 14 dagen de tijd om je pakketje retour te sturen.

Wat zijn de kosten voor het retourneren van mijn bestelling?

De kosten voor het retourneren van producten wordt door ons niet vergoed. De verzendkosten zijn daarom voor rekening van de consument.

Wat gebeurt er wanneer ik mijn bestelling heb geretourneerd?

Zodra je pakket bij ons is aangekomen, word je op de hoogte gehouden van het retourproces. We sturen je een bericht wanneer het retourpakket bij ons aankomt, wanneer we het pakket behandelen en wanneer je je geld terugkrijgt. Bij ontvangst van je retourzending zullen we deze uiterlijk binnen 14 dagen verwerken.

Hoelang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag terugkrijg?

Zodra we je retourpakket hebben ontvangen krijg je het aankoopbedrag uiterlijk binnen 14  dagen terug. We mogen wachten met terugbetalen totdat we de retour hebben ontvangen of totdat je hebt aangetoond dat je deze retour hebt gestuurd. Het bedrag wordt teruggeboekt naar de door jou gekozen betaalmethode.

Mijn vraag staat er niet tussen

Heb je nog andere opmerkingen of vragen over onze retourservice? Neem dan even contact met ons op via info@doulaenzo.nl

Winkelwagen